Sider

tirsdag 17. januar 2012

Telys- kort

Mitt første te-lys kort, har nettopp kjøpt meg Martha Stewart sitt pregebrett, og en helt ny verden med uendelige muligheter har åpnet seg...I like, I like :)


Et nytt magnoila stempel som jeg fikk tilsendt i vår-kittet, malt med distress ink refiller, blomster fra Wild Orchid Crafts.


Gratulerer- stempel kjøpt hos Kreativ Hobby, brukt spellbinders dies på vinduet i esken.

Stempel fra Papirdesign.

Samboeren min mente jeg ikke kunne bruke dette stempelet, fordi jeg hadde ikke laget telysene selv, og da var det ikke 100 % håndlaget...men det får da være grenser for man har tid til ;)

Deltar med denne i disse utfordringene:

Kort O Mania- "Søtt Som Sukker"
Scrappekammeret- Bursdag
Wild Orchid Challenges- Anything Goes

7 kommentarer:

Sol sa...

Så søtt et kort! Fargene er nydelige og motivet er skjønt! :-)

unni's scrappeboble sa...

Wow, for et kjempeflott kort du har her, er forresten veldig mye flott her inne med deg. Takker for at du la deg til som følger, eg vil gjerne følge deg også :))

bente_me sa...

Haha, konge kommentar om lyså;) Måtte le! Ke slags preger har du kjøpt? Nysjerrige;) Kjempeflott kort. Har ikkje fått prøvd meg på eit telys kort ennå, men bør vel gjerne få rompa i gir;)

Anne Kristine sa...

Så flott kort! Nydelig pyntet!
Tutorial på hvordan jeg farger bånd finner du i linken her.
http://annespaperfun-aksh.blogspot.com/2010/08/farge-band-med-distress-ink.html

Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
Klem Anne

Grethe sa...

Nydelig kort! Lekre farger og så nydelig pyntet!

Tusen takk for bidraget ditt til Scrappekammeret sin bursdagsutfordring!

lam sa...

Så fint. Tak fordi du deltager hos Kort O mania

Kort O Mania sa...

kjempe søtt og nydelig te-lys kort :D
takk for at du deltok på vår utfordring!
klem fra linda s l