Sider

torsdag 31. mai 2012

I`m getting married :D

Samboeren fridde til meg når vi var i Budapest, og da trenger jeg jo en forlover. Valget var enkelt, min bestevenninne som jeg har vokst opp sammen med. Et kort og blomster til henne.


Forlover i boks :)


I morgen flytter vi til det nye huset, så her sitter jeg mellom esker og møbler som er stablet opp og er klar for flytting. Blir herlig å endelig komme i hus, og få orden, ihvertfall etter hvert ;)

Deltar med dette kortet i disse utfordringene:


Anonyme Scrappere- #46 Inspirasjon
Wild Orchid Challenge- Bingo (Lilac, Glitter, Pearls/Bling)
Top Tip Tuesday- Dig Out The Gold 
( Pearls, had them for 1 1/2 year, but was laying behind all other things, so they were forgotten)

5 kommentarer:

Pia sa...

så super flot og romantisk kort, så smukt med blomstterbuketten
Tak for at du deltager i AS udfordringen
Pia

Kjersti sa...

Gratulerer! Og for et nydelig kort du har lagd til din forlover, så delikate farger og lekker pynt!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Stine sa...

Så herlig kort, nydelig med blomsterbuketten! Og gratulerer så masse med forlovelsen :-)

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

Klem Stine :-)

Anne Kristine sa...

Ååå så nydelig kort!
Vakkert med blomsterbuketten ♥
Gratulerer med forlovelsen ♥
God helg!
Klem,Anne

Sandra Hammer sa...

Gratulerer så utrolig masse med forlovesen og arti at dere flytter inn i nytt hus :D Har gitt deg en Libster award på bloggen min for jeg synes du lager så masse fint!

Smil fra Sandra