Sider

søndag 18. september 2011

Kort til en sjokolademoms :D

Jeg har blitt så fasinert av alle som er så flinke å lage disse flotte kortene med aluminiumstape, så jeg tenkte jeg ville prøve et selv også. Dette er da et kort til en som elsker sjokolade, jeg har derfor skrevet " Kun det beste er godt nok for en ekte sjokolademums" på kortet, kommer ikke så bra frem på bilde, men viser bedre i virkeligheten.

Jeg har brukt en tag, ruglete bånd, et fotohjørne i metall, laget også en talgjeknute. Har brukt svart og brun akryl maling fra clas ohlson. Tagen og papir er stemplet med svart og brun stempelputer.

 Her har jeg brukt litt tykkere kartong og funnet bilder av freia logoen som jeg har klippet ut fuglen.

 Her er ferdig kort før jeg skal male det.

En sjokolade og plass til en personlig hilsen.
Bakside

Jeg deltar med dette i disse utfordringene:

4 kommentarer:

Ragnhild sa...

takk for koselig komentar på min blogg :) stilig kort du har laget her,jeg har også kjøpt slik tape men har ikke fått prøvd det enda. men jeg syns det er flott at man har fått enda en ide til å lage herrekort, noe jeg syns er veldig vanskelig.

marit sa...

Den var artig! Veldig effektivt med den tapen!
Takk for at du deltar hos AS.
Marit

Gro sa...

Kjempestilig kort!
Må se om ikke jeg får prøvd meg på noe sånt en gang jeg og. Det ser skikkelig artig ut.
Takk for at du deltar hos AS.

Klem, Gro

Eilen sa...

Dette va jo bare veldig fascinerande! Eg forstår absolutt ikkje ka du har gjort...! Stiligt :)