Sider

søndag 1. april 2012

Konfirmasjons innbydelse

En kollega av meg spurte om jeg ville lage konfirmasjons innbydelser og bordkort til deres sønn, jeg sa selfølgelig ja :)


Sønnen deres er interresert i vikinger. Det var ikke lett å finne noe "ferdig" i butikken som kunne være litt viking, så jeg lagde skjold på egen hånd. Jeg har brukt papirbiter og stener under metalltape som jeg har malt med svart akryllmaling til slutt.

Her har jeg brukt sølvbånd, eyelets, blomster fra Kort & Godt, brads, ruglepapp med crackle paint, stempelmotivet er fra papirdesign, konfirmasjonspapir er fra papirdesign.

 Ble noen kort her gitt.
Og matchende konvolutter må jo til:)

Deltar med dette kortet i disse utfordringene:


Anonyme Scrappere- Bildeinspirasjon
Scrap'a'Long- # 15 Gutter/Herrer
Kreativ Hobby- Konfirmasjon

5 kommentarer:

Unknown sa...

Fabulous cards and so many Junhild.
Hugs Elaine

Kjersti sa...

Så flotte kort/invitasjoner! Lekkert pyntet - litt av en jobb å lage skjoldene:)
Ønsker deg en god påske!
Klem fra Kjersti

Merete/Scrappeguri sa...

Det var flotte invitasjoner! Fint det skjoldet du har laget.
Takk for at du deltar inne hos AS!
God påske til deg!
Merete

Eilen sa...

Så flinke du e! Kjempeimponert øve skjoldet, knallstiligt :)

lise sa...

kjempeflott kort, digger stemplet!!

Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

klem Lise