Sider

lørdag 18. august 2012

Blogg Candy, bli med da vel :D

På tide med en blogg candy :)

Jeg har brukt 3 uker ferie på å pusse opp kjøkken, ikke en ideel ferie, men gu så fint kjøkkenet ble, nå gjenstår bare benkeplaten som kommer om noen uker :) Jeg feirer med en blogg candy til alle mine følgere:)




For å være med i trekningen må du gjøre følgende:

- Bli følger av bloggen min, hvis du ikke alt er hekta da ;)
- Ha bildet av candyen min på bloggen din, og linke tilbake til meg
- Skrive en kommentar nedenfor

Håper mange blir med, og lykke til :)

Frist for å være med er 28. september, vinneren blir trukket og annonsert her 29. september.

27 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så flott candy og denne vil jeg gjerne bli med på:)

Gunn`s Kort sa...

Tusen takk for at du ville bli med på min candy, og selvsagt vil jeg være med på den flotte candyen din!
Klem fra Gunn

Jorill sa...

Hei, denne blir eg gjerne med på.
Kjempeflott candy :)

Ta gjerne turen innnom min blogg :)
Klem Jorill

Anne Lill sa...

Hei! Vil gjerne være med på denne candyen! er kjekt å oppdage nye blogger som kan inspirere en :)

-Anne Lill-

Kari`s Hobbyrom sa...

Klart jeg vil være med på denne flotte candyen. Har lagt meg til som følger.

Sonia sa...

Hi dear creative friend,nice to meet you,I'm your new *follower*
I found your beautiful blog while leaving comments on my friends blogs:)
Thanks for the chance to win:)
Hugs,
Sonia
(If you visit my blog I'll very happy)

Linda sa...

Heisann:)Så herlig candy du har:)Blir gjerne med i trekningen.
Ha ei fortsatt fin helg..
Klem,Linda

may sa...

Denne vil jeg være med på ;) Flott blogg.
Følger og linker =)

Synnøve Dyhring sa...

Klart jeg vill være med på din blogg-candy.Først nå fikk jeg det til data-trøbbel.Fin blogg du har.
klem Synnøve

A Casa di Ale sa...

spero che anche l'italia possa partecipare nel caso grazie della possibilita' e speriamo che la forutna giri

ciao da ale

mila sa...

Hello Junhild, I met your blog through the disclosure made by GunnsKort.
I'm your follower number 50 and I'll post in the left sidebar on my blog your sweet gorgeous.
When you want to come visit me also, hugs and thank you for the opportunity!

Rita sa...

Så flott candy :) Mye fint her :) Har tittet gjennom bloggen din :) Fine kort :) Jeg legger meg til osm følger og har lagt link/bilde i bloggen min :) *krysser fingrene for at jeg vinner* Klem Rita

Mandelhjärta sa...

Jeg prøver gjerne lykken i din fine candy! :)
Ha en fin kveld!

Anne Gro sa...

Klart jeg vil bli med på candy! Så snill du er som vil dele med oss :)Blir mer enn gjerne følger av bloggen din. Blir så glad når jeg oppdager en ny jeg liker :) Kos deg med nytt kjøøken!

Elin sa...

Kjempefin candy Junhild, jeg prøver lykken :) Kom å bli med på min candy da vel! ^^

morkaren sa...

Hvis en fra danmark må være med i din candy, vil jeg meget gerne være med, jeg han lagt dig i min sidebar og er blevet følger, og her en lille kommentar, jeg glæder mig til at følge din blog fremover, og håber du også vil kikke ind til mig. knus morkaren.

Sylvia sa...

Kjempebra candy som jeg selvfølgelig blir med på:-))
Bilde med link ligger i sidebaren og jeg vil kjerne følge deg videre!!

Ha en fortsatt fin søndag.

Sylvia.

Sussie sa...

Hejsan Junhild..upptäckte din blogg nu i dag. Ser en massa underbara saker du har gjort...och nu är jag också följare av din blogg.
Jag deltar gärna i din bloggcandy, jag har satt upp bilden i min sidebar och länkat hit.

Önskar dig en riktigt trevlig vecka.

Kram
Sussie B.

http://pyssligasussie.blogspot.se

Hanna - Rebecca " TheMissHaven " sa...

Ååh , vilken fin giveaway :)
Har satt upp bilden i min sidebar och länkat hit. :)
Tack för den här chansen !
Kram Rebecca

Vigdis sa...

Stilig blogg og artig med denne bloggcandyen....

WencheP sa...

Jeg blir gjerne med. Følger har jeg vært en stund og nå har jeg linket i sidebaren i bloggen min.

-Wenche

Frk. Bogstad sa...

Flott candy :)Eg e med :D
Eg er ny følgar og her e masse lekkert eg må bla igjøna :)

Eva Britt sa...

Fin candy, dette vil jeg være med på.

Anonym sa...

Flott candy, blir gjerne med på den :) har kika litt, og du lagar masse fint. har lagt meg til som følgar. Ha ein fin kveld:)

Sivic sa...

Så flott bloggcandy!!
Blir gjerne med i trekningen om denne :)
Høres spennende ut med nytt kjøkken :)

Wenche sa...

Herlig candy. Selvfølgelig vil jeg være med.

Nina sa...

For en flott candy, den vil jeg gjerne være med på!
:-) Nina
http://ninashobby.blogspot.no/