Sider

søndag 21. juli 2013

Bellissimo!

Min svigermor bestilte et 50 års kort til en kollega av seg. Italia, cappuccino og cola var stikkordene jeg fikk. Jeg elsker å lage personilge kort som får frem noe av den presonen som mottar kortet. Tror jeg fikk med alt her;)

Her har jeg brukt de nydelige arkene fra Maja Design, motivene er funnet på nett, osteklut har jeg brukt, hjertene er fra Kort & Godt, jeg har stemplet dem og hatt på crackle accsent, blomstene er fra WOC og har fått deg en runde med hvit matt spray maling, perlene er rester fra bryllupspynte- "stæsjet", kleshenger charmsen har jeg sprayet hvit og er fra Kort & Godt. Ellers har jeg brukt seam binding bånd som er fargelagt med distress ink og vann.

Fikk med en liten logo av Coca Cola og ;) De små sommerfuglene er klippet ut fra Maja Design arkene, hatt litt stardust på og resten med crackle accsent.

Tallene og bokstavane er fullt av stardust glitter for å få med masse av bling på kortet.

Innsiden

 
Morsomt vers :D

Pyntet også noen cappuccino poser med dies fra Magnolia.


5 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

WOW, så lyst og lekkert!!
Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem fra Gunn:)

Jill sa...

Så herlig et kort Junhild og så morsomt at du har laget det så personlig!
Flott bruk av bingobrettet vårt :)
Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping og lykke til!
Klem fra Jill

Hjørdis sa...

Smukt kort til 50 årig og med god smag :0) Tak for at du deler det med os på Card and scrap !

Hjørdis DT

Bente sa...

Kjempeflott kort!! Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden.
Klem, Bente

Else Irene sa...

Herlig kort :) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥