Sider

tirsdag 15. oktober 2013

Red Red Wine

Da er det tid for ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb

#83 Tre ulike Blonder og /eller Bånd

 Jeg har laget en flaskeskjuler, som forresten er en av mine favoritt å lage:) Her har jeg brukt nydelige ark fra Maja Design. Brukt to blonder og et bånd som jeg har farget med broken china, og fargen ble helt nydelig dus syntes jeg. Ellers har jeg brukt hjertedies fra Magnolia, sommerfugl punch, perler, hyssing, brune eyelets og dies fra Nestebilities.

 

 Denne flaskesjuleren er en gave til en onkel og tante av meg som var så snill og var fotograf for oss i bryllupet. Vi setter utrolig pris på å få denne hjelpen, og for alle de gode minnene vi har fått fra dagen.


Ta turen innom Nordsalten Hobbyklubb og se alt det lekre DT har laget:)

Deltar med denne i disse utfordringene:

Crafty Ribbons- Butterflies
Joanna Sheen- So Sweet
Natalie and Amy- Shabby Chic
Penny`s Paper Crafting- Anything but Square

3 kommentarer:

Ane sa...

så kjempe lekker denne var! nydelig pyntet og lekre blonder og bånd :)
Ha en fin tirsdags ettermiddag :)
klem

Jennifer sa...

Wow, Junhild, what a beautiful way to present a bottle of wine...I love this!

Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty, and we would love to see you again for future challenges.

Hugs,
Jennifer. x

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefin pynta flaske, med fin tekst.Klem Synnøve