Sider

torsdag 15. november 2012

Få orden på hobbyrommet :)

Denne uken kommer det nok ikke noe kreativt innlegg fra meg, jeg har vært syk med omgangsyken siden mandag, men nå har jeg omsider kommet meg opp på beina i det minste, men jeg kjenner at jeg er fullstendig tom for energi :)

 Jeg ville bare vise dere hva jeg hang opp på hobbyrommet i helgen, jeg er for tiden veldig opptatt av å få et organisert og mer oversiktlig hobbyrom.

 Disse er kjøpt på Ikea, og er geniale og passer perfekt 12" x 12" ark.


Disse kommer i en 5 pk, til 149 kr pr stk. Det geniale er at du kan bygge den sammen og lage dem lengre slik som jeg har gjort.

 Vil også vise dere denne Clip It Up Organizer som jeg kjøpte fra Scrapbook.com , den er jeg blitt veldig glad i, og nå har jeg så mye bedre oversikt, og slipper at det som lå bakerst i skapet ikke ble brukt. Denne kostet under 200, så derfor slapp jeg å betale toll på den,  men frakten kostet litt, tror totalen kom på rundt 500 kr, men jeg synes det var verdt det :)

1 kommentar:

Eilen sa...

Kjempestiligt system! Det va jammen lurt :)