Sider

onsdag 21. november 2012

Julepakke lapp:)

Jeg har blitt veldig inspirert av Tim Holtz 12 Tags of 2012, og har prøvd meg på den samme teknikken. Kjempe gøy, ska lage flere av disse:)


Har brukt Distress Stain og stempelputene til Tim Holtz, masse vann og lekt meg med fargene. Fargene jeg blant annet har brukt er : Broken China, Faded Jeans, Chipped Saffire, Bundled Sage og Peeled Paint. Snøkrystall punchen er fra Martha Stewart, og har strødd litt Twinklets Diamond Dust på dem.

Deltar med denne i disse utfordringene:

Sketchy Colors- Hvit, Grønn, Turkis
Addicted to Stamp- Tags
Anonyme Scrappere- Motiv + tekst
Joanna Sheen- Cold and Frosty
Kort O Mania- # 74 Jul
Papiravisen- Alt er lov
Papirdokkene- Jul i November

5 kommentarer:

Angella sa...

Dette er vakker tag... Jeg elsker blå juleting:)
Takk for at du deltar hos Papirdokkene og lykke til!
Angella

Synnøve Dyhring sa...

Denne er kjempefin,herlig fargerog en så god ide.
klem Synnøve

Marlies sa...

A beautiful, stylish tag! I loe the stamp and the colours! Thanks for joining us at ATSC, hugs, Marlies

Maya sa...

Nydelig tag!!
Så masse herlige detaljer :)
Tusen takk for at du deltar hos SC,
klemmer fra Maya

Bodil sa...

Nydelig tag :)
Takk for at du deltar hos Papiravisen.